MoM173 Kızlar doğuma yakın yada kanala inmiş bebek hareketi nasıl olur hareketleri az olur falan diyorlar doğum yapan arkadaşlar tecrübe paylaşırmısnız
inciligibi01 MoM173 pazartesi doğumum var, bebek hareketinde çok azalma olmuyor hatta şu an bile hareket halinde o yüzden canımı acıtıyor 😊
seymatpl 37+2yim bende. Benim bebiş baya hareketli geceleri özellikle uyutmuyor. Bugün kontrolüm vardı kanala yerleşmemiş henüz doktor 3 haftaya anca doğar dedi 😬 haftaya vajinal muayene yapılacak