Merhaba arkadaşlar. Şuan 9 haftalık hamileyim. Bir önce ki bebeğimde düşük yaşadığım ve bu sefer de hafif kanamam olduğu için riskli bir hamilelik geçiriyorum. Doktorum 17 gün evde yatış vermişti. Tam iznim bitti işe başladım ertesi gün test sonucum pozitif çıktı. Şiddetli ishal, halsizlik ve iştahsızlık. Hafif ateş ve burun yanması var. Şuan için bebeğimin sağlığından çok endişe ediyorum. Covid geçiren anne adaylarının tavsiyelerine ihtiyacım var :(