Fkurt Valla ben hastane hangi şehirde onu bile bilmiyorum ama çok deli paralar yahu.. Keşke herkesin gücü yetse de özelde yapsa doğumunu ama piyasa berbat durumda. Mis gibi devlet hastaneleri varken sırf sistem kötü olduğu için buna mecbur kalmak çok üzücü.