zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar bugünden beri hafif bi rahim agrisi ve arada bir olan bel agrisi mevcut ama ara sıra bu neden oluyodur sizce bilgisi olan var mı?
mercimeginannesiiii zeynnn5441 Bebiş artık kilo alıyor ve rahmin genişliyor kuzum. Bende de olmuştu. Yine de doktoruna bildir belki farklı bir durumdur.