Elifcim Canım ben 16. Haftamdan 20. Haftama kadar çok şiddetli baş ağrısı çektim ve öyle bir gün değil. Bir başlıyordu 4 gün geçmiyordu. Bence bir dönem öyle oluyor geçecek endişe etme 🌸 bol su iç
🌸çok ışıklı ortamlarda bulunma
🌸 yatarak uzun süre telefona bakma
🌸 ve at kestanesi sürebilirsin kulak arkana ve alnına
Bana bunlar iyi geldi . Çok geçmiş olsun