Elfgrcn bende öyleyim yapmadığım şey kalmadı, kaynar suya vic koyup onun buharıyla burnumun açılması bi tık daha iyi oluyor onun haricinde kendimi terlettim bi kaç sefer, boğaz ağrısı için bi yemek kaşığı bal üstünede karabiber koyup yedim, keçiboynuzu yedim, ballı zencefilli ıhlamur içiyorum yada tamamen doğal yöntemle kaynar suyun içine yarım limon 2 çay kaşığı bal koyup içiyorum, boynuma yani göğüs arama ve sırtımada bengay ve vix sürüyorum yine inşallah iyi olurum ☹️