Benim idrar testim pozitifti, adetime 8 gün kala idrar testi yaptım pozitif çıktı. Neden bu kadar erken test yaptığımı soracak olursanız, daha önceden 2 gebelik kaybım var pıhtılaşma sebebiyle. Bu yüzden erkenden önlem almak için erken test yaptım. İdrarda bariz belli çift çizgi vardı hastaneye gidip kan verdim 0 çıktı şok oldum. Test bozuktur diye düşündüm. Kapattım. 1 hafta geçti üzerinden tekrar idrar testi yaptım yine pozitif çıktı. Kan verdim bu kez kanda da çıktı. Çok enteresan belki imkansız gelebilir ama bizzat yaşadım ben. Test görsellerim hala duruyor