Orsem 11+3 haftalık gebeyim ve günde sadece 1 kere tuvalet ihtiyacı görüyorum oda ishal ne iyi gelir 2 gündür böyle günde sadece 1 kere ama başına gelen var mı yardımcı olurmusunuz
Bebiscann Orsem hormonların iniş çıkışlarından hamileliğin bazı evrelerinde ishal olmak normal canım, muz yiyebilirsin geçecektir
AyssssK Orsem canım bir çay kaşığı Türk kahvesinin teknesini ye. Hemen kesiyor ishali. Tadı kötü oluyor ama olsun. Eğer yutamazsan biraz limon sık üstüne, öyle ye
dilarakocc Aah ah bende ishaldim hadi geçsin diye muz yedim birsürü şey yedim sonrada oldum mu kabız😂😂
Orsem AyssssK haşlanmış patates yedim sabah eğer geçmezse dediğinizi deniyeyim bide 😊 ay bu sefer de kabız olmayayım da 😄