Merhaba sevgili anneler; ben 36+1 haftalık hamileyim. 34. Haftamın içindeyken hapşırma reflexi sonucu sağ kasığıma bir sancı girdi. Uzanırken hapşırdım ayaklarımı toplayamadım birden oldu hapşırık. Ve Ara ara bu ağrıyı, daha doğrusu sancıyı hissediyorum. Sanki orda bir şey oldu bilemiyorum. Doktoruma da sormayı unuttum. Sizce kötü bir durum var mıdır? Aranızda bunu yaşayan var mı?