deletedmom87894 Kızlar bugün kah tahlili verdim yarın sonuçlar için gideceğim bi sıkıntı olurmu randevu almam lazımmı yoksa direkt geçebilirmiyim
Burcusahinnn deletedmom87894 10 gün içinde sonuç göstermeye gidebiliyosun canım randevu gerekmiyor. Zaten 10 günü dolmadan randevu da alamıyosun
Prensesinibekleyenanne deletedmom87894 benim bildiğim kadarı ile doktor dan doktora değişiyor. Kimisi gel diyor kimsi randevusuz bakmam diyor. İmialalh göstere bilirsiniz hangi hastane.