mercimeginannesiiii Kızlar 21+4 olduk çok şükür. Ama göğüs uçlarım aşırı derecede acıyor. Eskiden çok yoktu şimdi yeni yeni çıkıyor. Bu haftalarda normal mi? Veya bu durumu yaşayanlar neler yaptınız?
Samyeli008 mercimeginannesiiii Benim hamileliğimin başından beri vardı ve eşim yanlışlıkla dokunsa acıyordu öyle bi hassasiyet. 30.haftamda sanırım gümüş kapak ve lansinoh göğüs ucu kremi aldım ikisini de kullandım hassasiyet geçti tamamen. İyi ki almışım doğuma bir hafta kaldı bu hassasiyetle ilk emzirmeye bile yara olurdu herhalde diyorum şimdi. Deneyebilirsiniz siz de
mercimeginannesiiii Tecrübeli anneler bu hafta da bu kadar hassasiyet olması normal mi? Duşta ilik su değdi sadece çıktığımda çok kötü sızladı.
mercimeginannesiiii ikiprensesannesiii Ya haftam henüz çok erken olduğu için tedirgin oldum. Siz önlem olarak bir şey yaptınız mı?
mercimeginannesiiii deletedmom87894 Benim bayağı zamandır oluyor ama şu an bir müdahale şart çok canım acıyor. Kaçıncı haftada oldu sizin?
ikiprensesannesiii mercimeginannesiiii yapmadım açıkçası. Sıkarsanız su gibi bir sıvı da gelir ilerleyen zamanlarda ama sıkmayın diyor doktorlar erken doğumu tetikliyormuş. Göğüsteki süt kanalları geliştiği için oluyormuş o ağrı
mercimeginannesiiii ikiprensesannesiii Hmm yok sıkmam zaten istesem de sıkamam dokunamıyorum bile 😅 Teşekkür ederim. 🥰
mercimeginannesiiii Samyeli008 Lansinoh için çok olumlu konuşuyorlar bende alayım bari 😁 Teşekkür ederim 🤗
mercimeginannesiiii deletedmom87894 Hmm demek ki herkeste oluyor. Bir rahatlama geldi 🥲 Lansinoh göğüs kremi ve gümüş kapak almayı düşünüyorum. Son haftalar iyice artıyormuş. Alıp şimdiden kullanıcam galiba 🤭