Duruliyaninannesi defnelobe bende ara sıra yiyorum oyle cips alışkanlığım yok ay canim cekti esime soylimde gelirken alsin😂😂
2tospikannesii Valla bende haftada 3 kez falan yiyorum çikolata cips patlamış mısır 😁 bu sefer gece susuzluktan yatamıyorum
Tugbaa2937 defnelobe 3. Gebelikte saldım valla yiyorum. İlk gebelikte cola diye delirdim. Ama icmemistim. 😁
defnelobe Tugbaa2937 benki kahvaltıda bile kola içerdim şuan 33 haftalığım hamile olduğumu öğrendiğim günden beri ağzıma sürmedim 😂