Pink05 21+3 olduk ama ben hala hareketleri çok aşağıda hissediyorum göbek deligimin altında hala normal mi ne zaman yukarı çıkar
Eylul2018 Pink05 ben 27. Haftadayım hala kasıklarımda hissediyorum. Ayrıca senin haftalarında doktora sormuştum gayet normal yavaş yavaş yukarı çıkar demişti
emoselos Bende oralarda hissediyorum doktoruma korkuyorum düşecek gibi geliyor demiştim güldü poposu ve ayakları oradaymış öyle dedi bana kız bebeğim olacak ve genelde kız bebekler aşagıda olur diyorlar sizinkiler ne hanımlar 😍
Betus93 emoselos erkek ve hiccc yukari cikmadi. Sagolsun kasikta kaldi hala devam ediyor😏beni yoruyor bu hal
emoselos Pink05 aynen kız bebekler kasıkta olur çünkü kızımdan biliyorum oda öyleydi ikinci kez anne oluyorum inşallah iki kız annesi 😍
emoselos Severim ben onların hepsini ya sağlıklı olsunlarda yavaş yavaş çıkarlar inşallah hayırlıca kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah hepimize 😘😘