Kızlar arkadaşım için soruyorum. Kontrol amaçlı kan vermiş ve değerleri düşük çıkmış sağlık ocağındaki doktor da folik asit Demir ilacı ve b12 iğnesi vermiş bunları kullan 2 3 ay kullanmadan gebe kalma çocuk düşer gelişimi olmaz demişler. Doğrudur elbette sonuçta doktor da böyle düşük değerle hamile kalıp sorun yaşayanlar oldu mu?