Benimde 5 yaşını bitirmiş bir kızım var Allah’ıma şükür 🤲 ikincisi kalp durması sonucu kürtaj oldum üçüncü yolda şuan 17 haftamız bitmek üzere şuan sağlıkla ilerledik bir sıkıntı olmadı Allah’a şükürler olsun 🤲 ama korona oldum atlattım bir sıkıntısı yoktur inşallah diye düşünüyorum sürekli cuma kontrolüm var kendinizi birşey olacak diye odaklanmayın evet çok zor bir durum ben hala o sedyeye yatınca kalbi durmuş diyecek diye ödüm patlıyor ama iyi olduğunu duyunca ohh şükür 🤲 diyorum Allah’ın izniyle iyi olacaktır beta değeriyle gebelikte bir sıkıntı olup olmadığını bilemem gelişimi önemli haftaya kese ve kalp atışı için kontrole giderseniz bir sıkıntı olmaz inşallah 🤲 sağlıkla alın kucağınıza