Merhaba kızlar geçn hafta baya kırmızı kanamm oldu 3gün sürdü ve geçti bebek iyi dedi ama rahim duvarnda kanamalr mevcut dedi iğne ve progestan verdi şmdi iki gündrde kahverengi akntılar oldu bugün gne gittim kanamalarn devam ediyo bebek sağlklı ama dinlenceksin dedi 16.haftaya kadr düşük riski oluyo o zamana kadr yatcan dedi garanti olsun diye ama korkuyorum bebek düşer diye ve çok sıkntılı bi insanm devamlı asla yatamıyorm bide ilkokula giden oğlum var onlada ilgilenmm lazım napıcam bilmiyorum varmı başına gelip düşürmeden yoluna devam???