Ben de 3.ayda folik asit bitince yazmıştı Dr um kan ilacı gyno Ferro sanol yazmıştı ve ben decavit ömrü hayatımda icemedim su vitamin hapını o yüzden balık hapı içiyorum oda iyi geliyor bana ama Ferro kabız yapıyor ve sabah içinde aç karnına midemi alt üst ediyor ve başımı döndürüyor yatarken içmeyi tercih ediyorum umarım bir sorun teşkil etmiyordur 🤷