Mimik O gaz sancisi beni de maffediyor… Esneme hareketleri yap, ellerini ve dizlerini yere koy, nazikçe esneme hareketi yiy geliyor… Ve canim yedigine ictigine dikkat et… Yogurdu bile ben laktozsuz tuketiyorum… ben de cok yasiyorum gaz sancisi…
zelliremm Mimik bu sancı yüzünden kaç gündür doğru düzgün yiyemiyorum da korkudan hareketlerim kısıtlanıyor resmen yatakta dönemiyorum o dereceye geliyor. Bende yoğurdu evde mayalayip tüketiyorum ama bilmiyorum nasıl geçecek🤦🏻♀️
Mimik zelliremm bi sure laktozsuz beslen… Ben gercekten de rahatligini yasiyorum… Evet ya, dönmek hareket etmek cok zor onca sancida… Bebeklerde yapildigi gibi, gobegine masaj yap🤣 o da iyi geliyor… Bol su🥲