beyzaagbkl cogu kisi memnun kiz son haftalarda ne cok ayni posttan görüyorum herkese yazmaktan yoruldum ama bilgi vermek iyidir sana da yazıyım kuzenim orda dogurdu plates topun sicak duşun var dedi genelde tek kişilik oda denk geliyor o biraz şansa da bağlı cok memnunlar özel hastaneden farksiz yani bende orda doguracagim inşallah iyi doktor hemsire denk gelirse mükemmel onun disinda hijyen dir verilen imkandir cok iyi