Ozlem2904 Comologgo 36+2de gtmistim 3200 dedi dr ama kalitsal bizimki 2 hafta onde persmbe tekrar randevum var
Comologgo 0322sukran 3 benim de ama doğum belirtisi var dediler nst de sancı çıktı açıklık sıfır merkeze yolladılar yarın devlet hastanesine gözükecem bakalım gerginim
0322sukran Comologgo benimde ole sabahtan beri hastanedeyim sancı çıkıyordu açıklık yok bende imza atıp çıktım
Comologgo 0322sukran beni direkt merkeze yolladı valla. Yarın doktora gidcm açıklık yoksa yatış yapamazlar dmi
0322sukran Comologgo benim açıklık yoktu sancı vardi kalabilirsin takip edebiliriz ddi yada eve gidebilirsin sancin artarsa gel ddi ama imza atarak çıktım açıklık yoksa sana bırakıyorlar benim oleydi