babyhapyy_12 Kızlar 1 hafta önce doktora gittim doktor cinsiyet yüzde 90 kız dedi ufaktan alışveriş yapmak istiyorum zam gelmeden ama görüyoruz ki kız diyip sonradan erkek çıkabiliyor 😂 sizce napmalıyım tekrardan doktora gitmelimiyim emin olmak için
Elvnttkn babyhapyy_12 benim 13 haftalıkken erkek dedi netleştirmedi ama iki hafta üst üste gittik göstermedi 17. Haftada kız dedi başka doktora gittim oda kız dedi vallahi bendede hala şüphe var kız istiyorduk çok erkekten dönünce inanamıyorum değişmez umarım😂😂
Bedriye12 babyhapyy_12 ahh bence yapma bende senin gibi hevesliydim neler aldım isimli hastane çıkışları gelen hediyeler v.s ismi bile belliydi ama 5 buçuk aylıkken kız değil erkek olduğunu öğrendim
Meri3220 babyhapyy_12 sizin değişecek şeyi kalmamış artık eğer pozisyonu iyi ve direk gördüyse doktorunuz bence değişmez ha illa ne olur ne olmaz bekleyeyim detaylıyı derseniz unisex şeyler alın derim 🤗 sağlıkla alın kucağınıza
babyhapyy_12 Elvnttkn bende kız istiyordum eşim erkek istiyordu tabi öncelik sağlıklı olması ama heralde doğana kadar şüphelerim olucak 😂 tekrardan hastaneye gitmeyi düşünüyorum ondan sonra alışveriş
Elvnttkn babyhapyy_12 vallahi bende 3. Başka bi doktora gitsem mi dye düşünüyorum herkes 15 haftadan önce yanılma payı olur ama 17.de düşük yanılma riski var diyor hatta doktor 3 çizgi olarak Gösterdi kızın genital organını böyle olur diye ama işte burda okuduklarımdan sonra şüphe olmuyor değil 😂😂😂
Paramedikannee Elvnttkn yavrum benimki de çok net 3 çizgiydi bir hafta sonra da o çizgilerden eser kalmamıştı pipi gösterdi resmen ,önemli olan sağlıklı olmaları tabi 🙏bende daha hiçbirşey yapamadım 21. Haftayı bekliyorum
Elvnttkn Paramedikannee vallahi iki doktorda biri yüzde 100 biri 99 dedi bu kadar yüksek bi oranda söylenmez net değilse 😂
Paramedikannee Meri3220 kordon değilse bana da öyle geliyor çünkü pozisyonu rahattı.hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 🙏