Uzm-Nurse Bugün doktor kistik fibrozis olabileceğini amniyosentez yaptırmamı önerdi 🥺🥺 bende gördüm çok parlaktı bağırsakları … başına gelen var mı lütfen birşey yazn
Suzanne Canım eğer parlaklık dışında hiçbir sorun yoksa bekle ve bir daha muayeneye git benim yeğeniminde parlaktı bir hafta sonra gittiğinde parlaklık azaldı sonrada doğuma yakın yok oldu
Uzm-Nurse Suzanne hayır onun dışında birşey görmedi Prof a gittim 🥺 ama aşırı parlak olması beni şüphelendirdi dedi 😢 nolur bir dua edin ismim cansu .. haftaya kontrole gidicem
Uzm-Nurse Mutti benim çok parlak çıktı bana muhtemelen haftaya geldiğinde de geçmemiş olur dedi 😢😢 haftaya kontrolüm … sende haber ver durumunu lütfen 🥺🙏🏻
Mutti Uzm-Nurse ben en son 18+5 de gittim detaylıya çarşamba randevum var o zaman yazarım mutlaka ama canını sıkma doktorum geçici bişey stres yapma sakın demişti