Kızlar benim bat 22. Bu ay da gebelik olmazsa doktora kontrole gideceğim genel kontrolleri yaptırmak istiyorum. Merak ettiğim bir konu var özel klinikler masraflı baya
Mesela muayene ücreti alıyorlar ya devamında tahlil için kan için ultrason için ekstra ücret alıyorlar mı onu merak ediyorum.
Devlette de doktorlar her testi sorunsuz yapıyor mu çok baştan savma bakıp gönderirler diye tedirginim. Bir de hiç bir hastane de randevu yok her yer dolu regl olursam gitmek istiyorum kafam allak bullak oldu ne yapmam gerekiyor sizce?