Beyzanrr VeraRi19 ilk öğrendiğim de 1. Aylıktı kalbini 8. Hafta da bu şekilde az atıyo gibi duydum 11. Hafta da daha net duydum çok şükür..Şimdi de 19 haftalığız
VeraRi19 Tugbaslan3458 Çok şükür sağlıklıymış benimde bebeğimde bir sıkıntı yoktur inşallah❤️ Cinsiyet farkı benimde aklıma geldi açıkçası düşündüm bi.Hayırlısı olsun bakalım☺️