Kızlar bugün kontrole gittim 3 hafta önce 2li test yaptırdık düşük risk çıktı bugün tekrar kontrole gittim doktor bebeğin bağırsağında parlaklık olduğunu söyledi kanaman oldu mu dedi kanamam olmamıştı. Down olabilir takip edicez dedi 14 haftadayız bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı biraz üzüldüm ne olursa olsun benim bebeğim ama bi an da söyleyince doktor üzüldüm 😞