beyah Hanımlar geçen okumuştum sancısı yeterli gelmeyen suni sancı alan falan oluyormuş bu doğru mu benim sancılarım var çok az ama dayanılıyor bazen nstde 80 e falan çıkıyor 100 e de çıkıyor ara sıra ama çok bişey hissetmiyorum nasıl anlarız bunu acaba