furkaninannesii Mrs_Demir ay canımm ben sana demedim doktora ne alaka dedim yaniiii. Seni kasdederek biişe demedimmm
Bsruznky Normalde özele gidiyordum bugün devlete gittim bırak resim vermeyi bilgi bile vermedi haftasina göre kilosunu sorduğum da kafasini ölçtüm ona göre 24 haftalık deyip gönderdi
SerraveAnnesii Hamileliğimin başından beri devlete gidiyorum 27+4 her seferinde ultrason kağıdını ben istemeden doktorum veriyor bence devlet hastanesiyle alakası yok doktorla alakası var
Mrs_Demir kendincebirii bende son 2 ayımda öyle yaptım hem doktorlarıda tanımış olurum diye birde gebeliğim hakkında bilgileri oksun diye