Ftmakn Kızlar selam bugün şeker yüklemesi yapıldı 140 ve üzeri yüksekmiş benim ki 137 çıktı sınırdaymış. Karbonhidrata dikkat edeceğiz dedi doktor. Aynı durumu yaşayan var mı? Neler yememeye dikkat ettiniz