Bilge_94 Sizce Ovulasyon testinde gebelik gözüküyor mu testim bu şekilde https://imgyukle.com/i/kdwsyv
Royem62 Bilge_94 canım gebe oldugunda ovulasyon da her iki çizgininde kıpkırmızı çıkması lazım böyle değil
busrasahinn Bilge_94 canım benim bildiğim kadarıyla ovulasyon testinde gebelik için adet günün geldiğinde aynı yumurtlamadaki gibi ikiside aynı koyulukta olması gerekiyo
Deletedmom_85 Bilge_94 o zaman hamile olma ihtimaliniz çok yüksek. İnşallah Allah tamamına erdirir belirti vs yaşadın mı kuzu?
Bilge_94 Deletedmom_85 belirti şöyle kasıklarım ağrıyor bi de belim sırtım ağrıyor hafif sarı akıntım var
Deletedmom_85 Royem62 yine de ihtimali var bence. O kadar silik değil ayrıca daha çok yeni olabilir şuan yumurtlama döneminde değil ki kızın adeti geçmiş imkansız yani LH hormonuyla alakası olması
Deletedmom_85 minipanda biliyorum canım. Yumurtlama testi ile gebeliğini öğrenen çok insan var. En garantisi gebelik testi zaten kendisine de söyledim.