Brvndkm benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı çok acı bir durum ama içimiziferah tutalım canım inşallah bebeklerimizi sağ Salim kucağımız alırız hep böyle dua ediyorum💓 bende 7 haftalığım hiç mide bulantısı kaşık ağrısı vs yok bazen kendimi halsiz hissediyorum o zaman aaa ben hamileydim diyorum😅 bu perşembe kontrolüm var inşallah bebişi ve kalp atışını duyarız dua edin bize 🥰