zhloyn Merhaba arkadaşlar. 38+6 yız bebişimle ama hala kanala inmedi bayrama kalcak die çok korkuorum😁 benim gibi bebişleri kanala inmeyen anneler var mı😁
Hilalbtr zhloyn Banada doktor bebek baş aşağı dedi ama kanala girmemiş nasıl oluyor anlamdm ne olucak böyle
MucizemFK zhloyn Benim 40+2 hala kanala girmedi perşembeye kadar beklicem olmazsa suni denenicek oda olmazsa sezeryan herhalde 🤦♀️ Otur kalk yap , ılık duş bide yürü , artık Allahın izniyle ne kadar işe yararsa .
cinderella zhloyn banada doktorum sürekli sol tarafına yat dedi uyguladım girdi inşallah seninkide girer dene bi istersen
Kadirvemalik Hilalbtr Canım çömel kalk secde pozisyonu bire bir kanala girmesi için. 🤗 hayırlı doğumlar ınsallah
Kadirvemalik Canım çömel kalk secde pozisyonu bire bir kanala girmesi için. 🤗 hayırlı doğumlar ınsallah
Kadirvemalik Hilalbtr sancin geldiğinde bile kanala girer ama sancin doğumun başlamasına rağmen inmezse sezeryanla doktor karar verir ama normal doğuma müsaitsen kanala iner diye düşünüyorum. Böl bol yürü çömel secde pozisyonu al allah büyük 🥀👨👩👦👦
MucizemFK zhloyn Tırsmıyorum ama suniyi çekip sezeryan olmak istemiyorum , bebeği bu haftadan sonra düzelip normal doğum yapmış olan var mıı merak ediyorum 🤦♀️
zhloyn MucizemFK ewt bi arkadaşım 24 saat suni sancıyı çekip sezeryana alınmıştı. Hakkımızda hayırlısı olsun canım😌
zhloyn cinderella ayy ben hep soluma yatıorum girmedi sola yatmaktan bağışıklık kazandı yawrum😁 inşallah hayırlısıyla benimkide girer😌