iremss Evlatlarim2 bazısı cihazdan dolayı bazısı da erken dönemde söyleynce gebeliği sonlandırmak istiyo o sebeple de geç diyolar
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Evlatlarim2 cogu devlet hastanesi bebek kız olduğu için soylemiyor. Yakın. Bi hemsire arkadaşım demisti.
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Karanfill kız oldugu için gebeligi sonlandirr diye sanırım insanoğlu işte nankördür
biruykusuzanne Karanfill çünkü bazı cahil aileler kız bebek istemiyor yasal hafta geçmeden söylemiyorlar aldıramasınlar diye
Zeynepmum Evlatlarim2 yok ya valla ne cihazların eskiliğinden ne de aldirilmasin diye. Ağzım bozulacak ama mallar ya üşenip bakmıyorlar ondan söylemiyorlar. Ben 21. Haftada öğrendim öncesinde defalarca söylememe rağmen bakmadilar
Hosgeldinbebek Evlatlarim2 o kadar cahil, saldırgan ruh hastası insanlarla muhatap oluyorlar ki. Haklı olarak söylemiyorlar. Geçenlerde bir doktoru şikayet etmiş adam, eşime cinsiyetini söyledi bebeğin ben bu heyecanı kaçırdım onun yüzünden diye. Bu ve benzeri bir ton rezil olay
Kubrailkan Çok hızlı ve detaysiz bakiyorlar bana kalırsa 🥺 ben 13 haftalıkken gitmiştim. Benden önce çıkan kişi 19 haftalikti ,sordu. Bu haftada erken daha demişlerdi 😅 kendi doktorumda ben 19.haframda öğrendim ama kontrole geç gittiğim için yani o da 🥰