Nebyaa Mesut ve Halil isimlerini pek beğenmiyorum canım ben. Ama birini seçecek olursam mesut aras. Aras ismi güzel
pembemorbulut Nebyaa Birisi babamın birisi kayın pederimin ismi canım bende bu konuda çok kararsızım maalesef