Merhaba kızlar. Ben şükür doğum yaptım 20 gün oldu. 🥰 çevremde bi çok kişi doğum ve emzirme parasını aldın mı diye soruyor. Sadece bugün emzirme parası hiç birsey yapmadan eşimin hesabına yattı. Ama dogum parası içinse çocuk parası diye sosyal hizmetlerden basvurmaniz gerek demişler. Sizler nasıl aldınız bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?