Barlas_mom https://resmim.net/i/SEGCXq https://resmim.net/i/SEGEy7 Kızlar bakar mısınız daha doktora göstermedim referans aralığında gözüküyor ama hamilelikte belki farklı değerlendirilir bilemedim yardımcı olur musunuz ? 🤷🏻♀️
Barlas_mom MihrimahVeAnnesiii Suyum çok fazlaymış🙈 perinatoloji şeker yüklemesine gönderiyor kadın doğum tekrar perinatolojiye gideceksin diyo sallantıda kaldım
Barlas_mom lunam teşekkür ederim canım suyum fazla o yüzden yaptırmamı istedi doktor yarın sabah gidicem 🙈
Barlas_mom K88_ Benim suyum fazla diye herhalde 75 lik yaptılar 🙈 şeker de çıkmadı suyum niye fazla acaba
lunam Barlas_mom benim de normal çıktı şeker değerlerim ama bugün doktor suyun sınırda karbonhidratlı yiyecekleri mümkün olduğunca az tüket dedi. Şeker normal olsa da beslenmeye dikkat etmek gerekiyor, ben bu ara biraz ipin ucunu kaçırdım galiba 🤭
Barlas_mom lunam Ben ekmeği bile 2 dilimden fazla yemiyorum tam buğday yiyorum tatlıyla aram da yok zaten üstelik 25 haftalık hamileyim 3 kilo aldım sadece 🤷🏻♀️
Barlas_mom Zozan-harman aç karnına bir de 75 lik glukoz içirdiler 60 dk sonra ve 120 dk sonra baktılar tekrar ama acayip başım döndü midem bulandı 🙈
Nihanus Barlas_mom çok erken çıkmış bi fazlalık acaba sınırmı yoksa çokmu fazla dedi doktorunuz muhtemelen perinatolojiye yönlendirecek veya kandan kendiniz şeker ölçümü yapmanızı isteyebilir geçmiş olsun