CinyurunAnnesi Kızlar şu an 28. Haftadayız ve gerçekten 1-2 gündür sürekli bi akıntım oluyor renkli değil bu akıntı sıvı bi akıntı ve çoğu zaman küçük çocuk misali afedersiniz altıma işemiş gibi hissediyorum😂 bu normal mi bu durumu yaşayan var mı aranızda..🙄
Mayaslan CinyurunAnnesi herkes yaşıyor sanırım :) ben de yaşadım ve yaşıyorum da. 37+4 üm. Hep vardı bende de.
Nazliii35 CinyurunAnnesi benim iki çocuğumdada bütün hamileliğim boyunca oldu altım hep ıpıslak oluyordu ama suyum normal diyorlardı ilk çocuktaki doktorum idrarındır dedi ama nasıl hiç hissetmem anlamam bilmiyorum hala aynı şeyi yaşıyorum özellikle ayakta kalınca
Tugbayknmz Bende 26. Haftadayım benimde aynı şekilde sorunum var normal olduğunu söylüyorlar hatta bende altıma kaçırdım sanıyorum
Baytarznp Çok çok normal canım. Benimde 29. Haftada hiç unutamıyorum öyle bir akıntım oldu ki suyum geldi sandım bildiğin apış aram komple ıslanmıştı. Şimdi 36 haftalık olduk hala akıntım var. Östrojen hormonundan dolayı normalmiş.