Karanfill Kızlar bi tanıdığımın sancıları yarım saate bir gelmeye başlamış. Başka belirtisi yok 38+4 . Sizce ne zmaan gelir? Böyle olup ta ne zaman doğurdunuz
Esmanurr3 Karanfill keşke biraz daha vekleseymiş evde bnm 3 4cm açıklık vardı doktor git evde çek demişti iyki ece gelmişim sabah 6gibi çoğaldı 7de gittim 2dk düştüğü halde 9.55te doğdu ki oradakiler akşama anca doğurur dediler
Karanfill ArenAsilmomm doktor yumuşama olmadığı iÇin sezeryana da dönebilir demiş . Hazırlıklı ol hepsine demiş