Beyzatkl bençok korkak birisi olarak yazıyorum ☺️ Bu yazdıklarının hiçbiri korkutmasın seni. Ben spinal oldum. Sondayı uyuşukluk öncesi taktılar minik bi acı belki siz hissetmezsiniz bile bana bi arkadaşım çok çok acıyo demişti hiç öyle değimiş çıkarırken zaten hissetmiyosun nerdeyse. Spinal iğnesindede acı falan yok minicik basit bişe. Karnına uyuşukken basıyorlar. Ben doğum sonrası ayağa kalkmada çok zorlandım wc çok zor gittim ağrı eşiğim çok düşük ama benden hemen sonra doğum yapan yan odadaki arkadaş neredeyse koridorda koşacaktı abartmıyorum. Bilmeden gitmek sanki daha kolay gibi..