Beyzatkl
iğne hiç acıtmıyor canım.
Benim karnıma bastırma olayı olmadı çünkü bebeğimi çıkardıktan sonra bir alet ile temizlendi karnımın içi.
Uyuşukluk geçmeye başlayınca sonda çıkarılıyor ne takılınca ne çıkarılınca hiç acımıyor derin nefes al diyorlar bitiyor .
Uyuşukluk geçmeye başlayınca hafif sancı başlıyor ağrı kesici iğne yapılıyor . Soğuk almamaya dikkat edin ne olursa olsun ameliyat bölgesini sıcak tutun ben ettim siz etmeyin . Ben dikkat etmedim atlet bile giymedim çok sancı çektim kuvvetli ağrı kesiciler vuruldum 3 gün sabah akşam.
Sütün ilk gün geliyor canım bol su iç. Stres yapma.