Adileeselvi Vanilyasekeri34 yani açıkçası kimyasal sonuçta ilk gebeliğim de doktorumda boyatmasan iyi demişti ikinci gebeliğim de bilmeden boyatmis tim hemde iki işlem olmuş tu çok şükür birşey olmadı ama bilgim olsa yapmazdım kokusu bile yetiyor canım tabiki senin fikrin önemli doktorun da öyle demiş birde
Nihanus Vanilyasekeri34 yani bence bekleyip doğumdan sonra boyatmak en iyisi şöyleki kuaförde bir çok kişi saç boyatıyor o an makinalar bişiler habire çalışıyor çokça kimyasalı soluyorsunuz iyi bir şey değil. Ama organik boyayla evde kendiniz boyayın olmadı isterseniz
Nazliii35 Vanilyasekeri34 bana doktorum sen bilirsin ama araştırmalarda saç boyası kimyasalı bebeğin göbek bağında bulunmuş dedi çok istiyorum ama hala düşünme aşamasındayım
Muhasebeciana Vanilyasekeri34 bana doktorum 16.ci haftadan sonra istedigin zaman boyatabilirsin demisti bende dogumdan 1 hafta once boyatmistim 🥰
Balca Benim doktorum 4. Aydan sonra izin vermişti. 5. Ayda ve 9. Ayda boyattım. Hazırlıksız bi hamilelik olduğu icin dip boyam çok gelmişti 4. Ayı zor ettim. Doğum fotoğraflarında da kötü çıkacaktı mecburen geçen hafta boyattım kestirdim.
Hakandeniz Amanyok suz boya ile boyuyorum Evde kendim boyadım. Cam açık oluyor.boyadiktan sonra da yarım saat yuruyorum sonra yıkıyorum