sedanurunalx19 spinal sezeryan oldum çokta harikaydı inşallah ikinciyede olurum diyorum bakalım sağlıkla gelsinde yavrum. Ben 3-4 saate kalkıp hayatıma devam ettim tamamen bünyesel şeyler kendinizi oram buram ağrıyacak diye şartlayıp beyninize kodlamayın bence ağrımayacak diye kodlayın inanın benim biraz zor regl günleri olur ya hani öyle bir ağrım oldu 2 3 gün sürdü en fazla 1 haftada hafif bir kesik ağrısı o kadar. Hiç yatmadım sıfır yatış her işimi kendim yaptım kucağımda bebekle yemek temizlik asla yatmadım. Heleki anestezi ile ilgili bir ağrı sızı sıfır. Hiçççç etkilemedi tamamen bünyesel kendinizi okuyup buradan şartlamayın bende çok okumuştum 😅 yok sırtımda pencere açıldı yok kafein yok baş ağrısı aman bel ağrısı allah allah neler kurdum kafamda hiçç biri olmadı.