Kizlar ben 7 ay önce doğum yaptım dikişli geçti 3 gündür afedersiniz vajinadan kalça ya kadar doğum zamanında dikili olan yer aşırı derecede şişti ve iltihap kaptı balon gibi oldu ne oturabiliyorum ne dokunabiliyorum ne yapmam lazım nasıl geçer doktor a gitsem doktor ne yapar şu an da zaten 11 haftalık gebeyim