Tostosunannesiii ilk gebelıgımde iri bebek oldugu için 37+0da nişanım gelır gelmez riske atmadan sabahına sezeryanla alındı oğlum 4.650 dogdu. Hem gebelık sekerı hemde genetık olarak iriyiz. Sımdı ıkıncıye hamıleyım 32+3de 2.600dü cuma gunu kontrolum var 35+6 sanırım 3.500falan olmusdur cunku ılk oğlumla ultrasonlarını her gıttıgımde karsılastırıyorum 50- 100grm oynuyor. En son gıttıgımde 38+alırız demişti ama bakalım cuma gunu ne dıyor. Nişan su felan gelırse beklemeden alıcagını söyledi