Mirach Kızlar selamlar, daha önce düşük yapmış biri olarak çok korkuyorum.. bebeğime geç döllenme dediler adet tarihine göre. Şuan 6+3 . Cumartesi doktora gidip kalp atışını duyucaz inşallah ama bebeği hala göremedik keseyi gördük :(
Ozlem_41112 Mirach korkma canım bende 6+1 de görememiştim boşa telaş yapmışım bir hafta sonra gittim gördüm
gamzeozer16 Mirach şuan kaç haftalıksın canım. Bende aynı korkudayım haftaya cagırdı benide kese var bebek yok insallah bebeğide kalp atışınıda duyarız 🙏
elifferolakyuz_ Mirach bizde 8 +0 haftalıyız daha kalp atışını duymadım yılbaşından sonra doktora gidicem kese görünüyor ama bebek görünmüyor bende de öyle oldu 🙃🙃
Gulendammm Bende aynısını yaşadım 7 hafta olunca bebek görüldü kalp atışıyla birlikte gönlünü ferah tut Allah gönlüne göre versin 🙏🏼