Zeynep_37 Kızlar pijama takımı olarak normal elbise tarzı pijama takımı almadım ben siZce gereklimi . Ben normal öndem düğmeli aldım çünkü elbiseli pijamayı sevmıyorum . Kanama olduğunu için rahat oluyormuş sizler ne yapmayı düşünüyorsunuz 🥰🌼
kelebekimm Zeynep_37 tercih meselesi. Nasıl rahat edeceksen öyle al. Bn ilk doğumda normal almıştım ama sezeryan olunca cok rahatsız etmişti. Altını giyemedim. Şimdi normal olacak bn iki tane boydan gecelik aldım. Sezeryan olma ihtimalim de var. Yedek al koy belki kullanırsın yada kullanmasın. En aİndan keşke demezsin.