Fasulyem_06 Arkadaşlar 3lü tarama sonuçlarınız nasıl çıktı acaba bana orta risk dediler sizce sıvı aldırmalımıyım aldıran oldumu hilgisini olanlar bilgi verebilirim
Adileeselvi Fasulyem_06 vallahi benim ikili tarama sonucum riskli çıkınca direk perinatoloğa yönlendirdi oda ultrasonda bir problem görmedi üçlüye de gerek yok daha kafa karıştırıcı dedi Sıvı işlemini de riskli diye açıkçası ben istemedim Nasıl geldi değerleriniz falan