Bbuse12 34+4 olduk sabahları kalktigimda bebisimin gogusumun altında toplanmış şekilde hissediyorum sanki alt göbeğim yokmuş gibi sonra ben ayaklaninca bi kac saniye sonra geçiyor böyle bisi yaşayan var mi
Halime0638 Bbuse12 makat geliş mi bebegin donmediyse normal bisey kafasi yukarda ayaklarinida iyice topluyorsa öyle hissediyorsundur
Halime0638 Bbuse12 benim bebegim bas geliş dogum pozisyonunda yani bende de ust gobek yok yani midemin ordan inik alt kisim topak