Kızlar bana bi yardımcı olun ya doktor bana 10 gün sonra gel nstye başlıycaksın dedi orda ki asistana falan sordum ama cevaplamadılar 10 gün sonrasına randevu buldum ilk nst olacak randevuyla mı gidiliyor bilmiyorum ama saat 2 buçukta randevum Nst sadece sabahları mı çekiliyor ve bana bundan sonra hafta bi geleceksin dedi doktor ama yine mi randevulu olacak nasıl olacak bu nst işi birileri anlatsın bana hastaneye gidince ne yapmam gerek