Kızlar ikizlerimin kontrolu vardı 11+5 günlüğüz ve ben cinsiyet tahmini sordum yanlış olabilecegini ilerde değişebileceğini söyledi fakat tahmin olarak ise kız diyebilirim dedi sizde böyle olup değişen varmı yavasdan hazırlıklara baslasammı ikiz malum anca alırım yavas yavas