YelizY bebegim 10 aylik, ultrason kontollerinde bobrek buyumesini farketmislerdi, dogunca takipte kaliyorsun.
Bobrekle idrar baglantisinda darlik var oglumun ayda 1 ultrason cektirip doktora gosterdim.
Simdi 3 ayda bir cektiriyorum.
Ayrica voiding diye bir islem yaptirdim.
İslem : pipi ucundan ince bir krater sokuyorlar ve sivi veriyorlar daha sonra bosalimi izliyorlar,
Amac : bobrege idrar kacagi varmi yokmu buna bakiyorlar,
2 ay oncede sintigrafi cektirdik, cok sukur iyiyiz simdi subat sonu tekrar ultrason cekimi var, sonucu doktoruna goturuyoruz.
Dikkat edilmesi gereken sey, en ufak bir rahatsizlik ates huzursuzlukta idrar yolu enfeksiyonu geciriyormu diye mutlaka bakmak gerekiyormus, bende olmadi cok sukur ama doktor uyariyor dikkat etmeniz icin,